23 ian. 2013

"REVENIRE LA PATRIA MAMA"

         Buna seara dragi cititori , ai blogului  . Dupa o absenta de circa cateva luni  , revin iarasi la voi cu ganduri , idei , sentiment si un alt titlu de prezentare . S-au schimbat multe de cand nu am mai scris pe acest blog...
         Iar in aceasta seara revin ....aaa si   maine este 24 ianuarie ... doamne  imi tresar niste amintiri de prin liceu cand impreuna cu domnul profesor de istorie Dr. Daniel Nedeloiu realizam in incinta liceului  o manifestarea pentru a celebra si noi ceea ce au facut strabunii nostri ...CE FRUMOS ...:((Asa ca fi-ti cu ochii pe acest blog ca voi reveni  cat de curand cu postari foarte interesante ...atat din domeniul Geografiei cat si din domeniul Istorie :)
     



Ps: Am schimbat numele blogului din considerente didactice. Dupa cum bine se stie sunt student al "Facultati de Geografie si Geologie Iasi,  Universitatea Alexandru Ioan Cuza ' dar  doresc sa specific ca nu am uitat nici de marea mea dragoste istoria care a fost , v-a fi  si  v-a ramane si sper sa reusesc ca in viitorul apropiat sa ma inscriu totusi si la aceasta facultate :):)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu